حلف الأشاوس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يوميات مجـــــــــــــــــــــــــــــرى فى أيكاريام

2 مشترك

يوميات مجـــــــــــــــــــــــــــــرى فى أيكاريام Empty يوميات مجـــــــــــــــــــــــــــــرى فى أيكاريام

مُساهمة  مجرى الإثنين مارس 16, 2009 8:34 pm

ياسلام عالنهب ياسلام ياحلاوة النهب ياحلاوة ياسلام ياسلام قد ايه حلو الغرام ياسلاملم عالنهب يا غرمرم يا حلاوة النهب يا حليوة يا جمال النهب يا جماله من كتر النهب انا انا مكشوح وبقلبى كله سرور وبعينى بشوف وبقول ياحلاوة النهب ياحلاوة ياجمال النهب ياحلاوته وبإيدى بدوس وبودى كل الجيوش عالغزوزو يا حلاوة النصر ياحلاوة كل الفلوس بتروح وبتيجى موارد بالفؤوس يا جماله وبقلبى بطير من بسعادة وبغنى كتير بطراوة وبلسانى بقول يا جماله يا حلاوة النهب يحلاوته ياسلام ياسلام ياسلاملم كل الرؤوس بتوطى وبتقول أمرك خد وطير على مدنك وبقول شكرا هاتوا هاتوا كمان وقولولى امتى هرجع تانى يا حلاوة النهب ياحلاوة كتر الفلوس كتره بيطير عقلى عقلى من جوه راسى راسى بس النهب لذيذ ذيذ أنا قاعد ادوس ادوس على كل الرووس ادوس واخد بإيديا كل الفلوس وكل الغنايم بنفسى خشب وياقوت قوت قوت رخام وزبيب بيب بيب بلور وفانوس نوس نوس كبريت و فطير طير طير عنب وبرقوق قوق قوق وانا قاعد اقول عينى عليكم باردة وبقلبى بقول يارب يزيدكم ما هو كله رايح جاى فى الأخر على كل خزاينى وانا قاعد اقول وازيد بحبكم كل يوم بس زيدونى كمان وكمان وهاتولى بلح وجوافة وحمص وياميش وزبيب وعنب وبلور وفانوس وخشب وبطاطس طاطس ورخام وفلوس وانا معاكم توت توت توت توتتتتووتوتوتوتوتوتووووووووووووووووووووووووووووووت انا مجرى بنهب وبطير زى العصافير وبقول تعيشوا وتاخدوا تانى انا مجرى بطير وانهب باكل واغير على كل الناس واكل مواردهم هم هم هم هم هم انا مجرى بيه قواتى هنا وهناك باكل كل الأعداء والراجل يوقفنى انا مجرى كبير قاعد اكل واغير هم هم هم همهمهمهمهمهم king king king jocolor
بس ارجع واقول فى الاخر برضه بعود لمكانى واقعد واتفرج عالناس طول ما هو فى الاكبر منى انا لسه صغير بس كبير فى النهب اونطة هيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيهيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه cheers cheers
مجـــــــــــــــــــــــــــــــرى المجنون قاعد يتنطط ويقول انا باشا انا بيه انا اكبر نصاب فى البلدية هيه هيه هيه cheers
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه cheers cheers cheers cheers
مجرى
مجرى
مشرف منتدى فرفشة
مشرف منتدى فرفشة

https://www.facebook.com

يوميات مجـــــــــــــــــــــــــــــرى فى أيكاريام Empty رد: يوميات مجـــــــــــــــــــــــــــــرى فى أيكاريام

مُساهمة  ALMAJED الثلاثاء مارس 17, 2009 2:11 am

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..
مجري انلحس مخه ياناااااااااااااااااااس ..الحق يابو لانا الحق يابو نواف ..الحقوا ياشباااااااااااااااااب الرجال شكله هلووووووووس ..

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..
على فكرة ياعم مجري ..اسمح لي اقول لك على غنائم غزوووووووة لأحد اعضاء الحلف (وبدون ذكر اسمااااااااااء) ..وقسم بالله على ما اقول لك :
كانت الغنائم 109 الالالالالالالالالالاف affraid خشب ووووو 109 الالالالالالالالالالالاف affraid رخاااااااااااااااااااااااااااام ..والرجل يملك 96 سفينة وأخذها على كم حملة ..اجل هذا وش يغني ويقووووووووووووول ؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ..

يسلموووووووووووووووو ياشعلة المنتدى ..
ALMAJED
ALMAJED
المشرف العــــــــــــام
المشرف العــــــــــــام

https://almajed.yoo7.com

- مواضيع مماثلة